هزینه مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای «شبکه شاد» مانند تلفن شهری است

تهران - ایرنا - مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برابر استاندارد مخابرات مانند تلفن ثابت شهری است.

به گزارش مرکز اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، در این اطلاعیه آمده است، با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان از ۲۱ فرودین ماه سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را منتشر کرده و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است. 

همچنین شماره تلفن ۴۳۰۸۱ برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته ‌شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

به گزارش ایرنا، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دار شده است و هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را رفع کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود که پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد»  آماده شد و در خدمت نظام آموزشی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار دانشگاه و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha