فینال لیگ برتر فوتسال؛ تک بازی و در تهران

تهران- ایرنا- کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پیشنهاد کرد که فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی و در تهران برگزار شود.

جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ا حضور «مهدی محمدنبی» دبیر کل فدراسیون فوتبال،   «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال، «سیدمحمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال،   «آرش جابری» سرپرست سازمان لیگ فوتسال، «حسین شمس» و سایر اعضا کمیته فنی برگزار شد. در این جلسه با توجه به شرایط موجود و اعلام ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا و عدم برگزاری مسابقات ورزشی پیشنهاد شد که دیدار فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی و در اولین فرصت ممکن به میزبانی تهران برگزار شود.

این جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

پیش از این قرار بود فینال لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت انجام شود و اگر کار به بازی سوم کشیده شد، بازی آخر و تعیین‌کننده در شهر کرمان برگزار شود.

همچنین این کمیته تصویب کرد که چنانچه تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا و جام جهانی، در ماههای مرداد و شهریور باشد، لیگ آتی بعد از این مسابقات آغاز شود.

اگر تاریخ برگزاری جام‌ جهانی در جلسه تاریخ ۱۱ شهریور ماه که در مقر فیفا برگزار می‌شود تغییر کرد، مجددا در خصوص شروع لیگ و نقل انتقالات تصمیم‌گیری خواهد شد.

همچنین با توجه به اتمام پروژه ساختمان خانه فوتسال گزارش کاملی از روند آماده‌سازی این پروژه به اعضا این کمیته ارایه شد.

مقرر شد که نشست مشترک کمیته فنی و هیات رییسه سازمان لیگ بعد از جلسه مسوولین فیفا در صورت تغییر تاریخ مسابقات جام جهانی در ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار و برای شروع لیگ سال آتی و برنامه‌های تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

این جلسه به دلیل حواشی به وجودآمده میان «حسین شمس» و «محمد ناظم‌الشریعه»، بر سر تشکیل تیم ملی فوتسال (ب)  تشکیل شد اما خبری راجع به این موضوع و حل آن داده نشده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha