۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83750508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه ۶ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، سردار علی‌محمد اکبری تاکید کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی از تهران برای خانوارهای نیازمند استان اختصاص یافته است.

وی افزود:در نخستین گام رزمایش کمک مومنانه، یکی از پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر فرادنبه بروجن موفق به تامین ۶۰۰ بسته حمایتی شد.

اکبری تصریح کرد: بسته تخصصی بهداشتی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در راستای حمایت از مجاهدان عرصه سلامت اهدا شد و گشت‌های رضویون بسیج هم برای تامین امنیت مردم استان به‌صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد بهترین مکان برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با یادآوری نقش مردم این استان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تلاش پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا، تجدید خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان اسلام است.

وی گفت: از مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود در این رزمایش سراسری با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به یاری آسیب‌دیدگان و نیازمندان بشتابند.

وی افزود:تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در نواحی مقاومت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان جهادی بودن را از الزامات خدمت‌رسانی در قرارگاه کمک مومنانه اعلام و تصریح کرد: مجاهدت کادر بهداشت و درمان، تجربه‌ها و همدلی بین مسوولان و تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در مقابله با ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال آن در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی،مرحله دوم طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را رزمایش کمک مومنانه دانست و یادآور شد: این رزمایش با تایید فرمانده کل سپاه پاسداران، از سوی سازمان بسیج مستضعفین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع ویروس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عج) در رده‌های نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری شروع شده است.

در قالب این رزمایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری از سوی پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری و به نیازمندان همان مناطق تقدیم خواهد شد.

حساب مشترک (قرارگاه خدمات‌رسانی شهید محمدسعید جعفری) به امضا نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) نزد بانک انصار به ‌منظور واریز کمک‌های مردم برای کمک به نیازمندان و حادثه‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا شامل شماره حساب(۱- ۵۵۵۵۵۵۵-۴۳-۱۹۱۸)، شماره شبا  (IR۶۰۶۳۰۱۹۱۸۰۴۳۵۵۵۵۵۵۵۰۰۱) و شماره کارت (۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۱۱۰۸۵۴) در نظر گرفته شده است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha