۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 83750098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد جریمه شدند

گچساران- ایرنا- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون ۲۴۰ دستگاه خودرو در مبادی ورودی جاده های استان جریمه نقدی یا توقیف شده اند.

سرهنگ بهنام ویسی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ورود خودروهای پلاک غیربومی استان های دیگر برای کاهش انتشار ویروس کرونا ممنوع است افزود: در این مدت ۲۱۴ دستگاه خودرو در مبادی ورودی کهگیلویه و بویراحمد با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون و ۲۶ دستگاه خودرو دیگر در این استان نیز به مدت یک ماه توقیف و به پارکینگ هدایت شدند. 

طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز هشتم فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:رانندگان خودروهایی که در مقابل پلیس  برای اجرای محدودیت های ترافیکی مقاومت کردند اعمال قانون شده اند.

وی ابراز داشت: خودروهای غیربومی با توجه به مدارک شناسایی خودرو و کارت های ملی شناسایی می شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح محدودیت عبور و مرور خودروهای غیربومی در محورهای ارتباطی تا سی ام فروردین ادامه دارد.

وی گفت:از ابتدای محدودیت های ترافیکی تاکنون ۶هزار و ۶۶۷ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شده است.

ویسی پور افزود: در این مدت خودروها و وسایل نقلیه پلاک غیربومی در مبادی های ورودی شهرهای استان برگشت داده شده است.

 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودرو در جاده های استان از روز اول فروردین تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۴درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: فروردین امسال حدود ۱۰۰ هزار خودرو در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد تردد کردند.

با توجه به سرایت ویروس کرونا با عطسه،سرفه، دست دادن  و روبوسی متخصصان بر خودداری از سفرهای درون شهری و برون و ماندن در خانه تاکید می کنند.

تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha