۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83749965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فاصله‌گذاری اجتماعی در شناورهای مسافری جزیره خارگ اجرا شد

بوشهر-ایرنا- مدیر ارشد شرایط اضطرار جزیره خارگ و مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ظرفیت شناورهای مسافربری از بندرهای گناوه و بوشهر به مقصد جزیره خارگ ۵۰ درصد کاهش یافت.

عباس اسدروز دوشنبه‌شب در این ارتباط افزود: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی بیشترین درصد نقش آفرینی در زمینه گسترش شیوع ویروس کرونا دارد این کاهش ظرفیت اجرایی شده تا از ازدحام جمعیت در شناور مسافری خارگ جلوگیری و رعایت فاصله لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: شرکت پایانه‎های نفتی ایران برای حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه ترددهای دریایی حمایت لازم با نرخ مصوب قبل برای جبران هزینه‌های ناشی از این کاهش ظرفیت را به مدت یک هفته در مسیر برگشت اهالی ساکن را انجام خواهد داد.

اسدروز ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تسهیل دربرگشت اهالی جزیره خارگ با توجه به شرایط نامساعد جوی  شرکت پایانه‌های نفتی ایران  روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه جاری یک پرواز فوق‌العاده در مسیر بوشهر به خارگ برای اهالی بومی این جزیره درنظر گرفت.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و  خدمات آزمایشگاهی همواره به محیط پیرامونی خود دراجرای مسئولیت‌ های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته‌است.
اسدروز بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا درکشور و برای پیشگیری از ابتلای کارکنان شرکت‌ها و ساکنان جزیره خارگ به ویروس کرونا، با همکاری سایر شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در این جزیره  اقدام‎هایی را ملیاتی کرد که در اثر آن تاکنون از شیوع این ویروس در جزیره خارگ پیشگیری شده‌است.
اسدروز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات، کنترل ورود و خروج افراد و ایجاد محدودیت تردد سفرهای هوایی و دریایی در مبادی جزیره بود که  صبر و حوصله و همراهی مردم و  کارکنان در این زمینه جای تقدیر دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha