۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83746921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

طرح فاصلە‌گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی شود

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۲۸
کد خبر: 83746921
طرح فاصلە‌گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی شود

سنندج - ایرنا - رئیس کمیتە امنیتی، اجتماعی ستاد مقابلە با کرونا در کردستان بر جدیت ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در این استان و توجه مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد.

حسین خوش‌اقبال روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس روند اجرای فاصله‌گذاری هوشمند با فرمانداران شهرستان‌های استان اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند کماکان تداوم فاصله گذاری اجتماعی است و فرمانداران همچنان دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا را در حوزه استحفاظی خود اجرا کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نباید سیلقه‌ای عمل کنند، افزود: کارهای در دست اجرا باید در همه شهرستان‌ها هماهنگ باشد و در هیچ شهرستانی خلاف دستورالعمل‌های ستاد اقدامی صورت نگیرد.

خوش اقبال ضمن قدردانی از همراهی مردم بخصوص کادر درمانی، پزشکی و اصناف در مبارزه با بیماری کرونا اضافه کرد: اگر همکاری مردم نبود نمی‌توانستیم تا این اندازه موفق باشیم اما برای عبور از بحران کرونا نیازمند همراهی و توجه بیشتر مردم در بحث رعایت مسائل بهداشتی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: مردم باید هوشیار باشند و کماکان با رعایت بهداشت و بکارگیری توصیه‌های بهداشتی به علوم پزشکی و مدیران اجرایی و کادر درمانی در مبارزه با بحران کرونا یاری رسانند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر شنبه ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha