۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۱۲
کد خبر: 83745604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزدی‌ها  از نزدیک شدن به مسیر رودخانه‌های فصلی پرهیز کنند

یزد- ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: احتمال جاری شدن سیلاب بیشتر در رودخانه‌های فصلی ( مسیل) برخی شهرستان‌های استان به خصوص در مهریز ، تفت و اشکذر وجود دارد، بنابراین مردم برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای از نزدیک شدن به مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمود شاکری شمسی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموعه نیروهای ستاد مدیریت بحران  استان به خصوص در شهرستان های تفت، مهریز ، اشکذر و شهر یزد در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: مردم همچنین از سفر به مناطق ییلاقی به خصوص تفت و مهریز به خاطر احتمال وقوع سیل در رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

این مسوول اظهار کرد: جاری شدن سیل در ۲ روز گذشته خسارت زیادی در برنداشت و همکاری مردم و روستاییان در کاهش میزان خسارت ها همچنان ضروری است.

شاکری شمسی خاطرنشان کرد: رعایت  مقررات و عمل به تصمیم مسوولان می‌تواند موجب رفع خطر و کاهش مشکلات پیش رو باشد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد امروز به ایرنا گفت: به علت بارندگی، بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در دو روز گذشته خسارت هایی به زیرساخت‌های استان  وارد شد که بعد از جمع‌بندی آمار و ارقام خسارت اطلاع رسانی می‌شود.

 شاکری شمسی افزود: بیشتر خسارت‌ها به بخش کشاورزی شامل تخریب جاده‌های روستایی، گلخانه‌ها، سردرختی‌ها و قنات است.

او ادامه داد: بر اثر جاری شدن سیل به غیر از فوت ۲ نفر در اردکان خسارت جانی دیگری گزارش نشد، باید مردم احتیاط لازم در سفرهای روستایی را در این ایام داشته باشند.

ستاد حوادث غیرمترقبه در ۱۰ شهرستان استان فعال است و وظایف محوله را در پیشگیری از مسائل با همراهی مردم انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha