۱۹ فروردین ۱۳۹۹،‏ ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1029
کد خبر: 83740443
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۷ هزار نفر با سامانه ۳۸۳۹ استان مرکزی تماس گرفتند

اراک - ایرنا - سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: ۳۷ هزار و ۳۳ تماس با مرکز پاسخگویی ۳۸۳۹ در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز بهداشتی و درمانی انجام شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، «یاسر قربانی» افزود:  بیش از ۶۱۵ ساعت از طریق این سامانه به مردم استان مرکزی مشاوره پزشکی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در این سامانه پزشکان بعد از شنیدن علایم شهروندان در صورت نیاز، آنان را به نزدیک ترین مرکز درمانی راهنمایی کرده و در صورت نیاز نداشتن به مراجعه آنان راهنمایی شده‌اند. 

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: این سامانه از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده پاسخگویی است و هم استانی‌ها می‌توانند با تماس با این مرکز از تردد غیرضروری و خروج از منزل خودداری کنند. 
قربانی افزود: این سامانه فقط برای پاسخگویی و مشاوره درباره ویروس کرونا راه‌اندازی شده بنابراین از هم استانی‌ها خواهش می‌شود، خطوط این سامانه را برای مسائل دیگر اشغال نکنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان در اول اسفندماه سال ۹۸ پس از شهر قم به ثبت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =