۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 83730842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار شمیرانات: موثرترین راه شکست کرونا در خانه ماندن است

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات گفت: با اجرایی شدن تصمیماتی که توسط ستاد ملی کرونا در سطح کلان گرفته شده است می توان بر کرونا غلبه کرد و موثرترین آنها در خانه ماندن مردم است.

به گزارش روز شنبه ایرنا روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در کمیته مبارزه یا کرونای شهرستان ضمن تبریک ولادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت روز پاسدار شرایط امروز کشور را حساس تر از زمان دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز نیازمند مدیریت جهادگونه هستیم و تمام دستگاه ها و آحاد مردم به عنوان ید واحده باید تا شکست این ویروس منحوس از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و تفرجگاهی از اماکنی هستند که می توانند شیوع ویروس کرونا را سرعت ببخشند لذا تعطیلی این مراکز از ملزومات قطع زنجیره این ویروس است.

ساداتی همچنین از شهرداری ها و بخشداری ها بابت گندزدایی اماکن عمومی قدردانی کرد و گفت: تامین سلامت شهرستان از اولویت های ما است که با همکاری همه دستگاه ها و مردم محقق می شود.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha