۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83726835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب ۲۷ مغازه در شهرستان نیر با هدف پیشگیری از کرونا

اردبیل - ایرنا- رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر  از پلمب ۲۷ باب مغازه این شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

عوض پاشازاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علیرغم اخطاریه و تذکرات،  برخی صنوق  اقدام به بازگشایی واحد خود نموده بودند که با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف و با همراهی شبکه بهداشت نسبت به پلمب ۲۷ باب مغازه در این شهرستان اقدام شد.

وی اظهارداشت: باتوجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا  از ۱۷ اسفندماه تمامی واحدهای صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی و قصابی، کالای پزشکی و تعمیرگاه‌های خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است .

وی اضافه‌کرد: در صورت مشاهده فعالیت صنوف دیگر ،واحد متخلف شمرده شده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.
 
پاشازاده گفت: سامانه ۱۲۴ بازرسی اداره صمت آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان است.

ابراهیم امامی ،فرماندار نیر هم از مقابله جدی با کرونا خبر داد و گفت: دراین راستا به هیچ وجه به خودروهای پلاک غیربومی در شهرستان اجازه تردد و حضور داده نمی‌شود.

وی به بسته بودن تمام مراکز اقامتی و تفریحی و نیز گردشگری در شهرستان اشاره کرد و افزود: تمام مغازه‌های غیرضروری بسته است. 

امامی از شهروندان خواست تا در منازل خود مانده و از تردد غیرضروری و خرید غیرضروری خودداری نمایند تا بتوانیم با همکاری هم با ویروس کرونا مقابله نماییم.

وی بیان‌کرد: مردم باید برای حفظ سلامتی خود اقداماتی چون تعطیلی کسب و کار خود را  انجام دهند تا از عواقب وخیم‌تر بعدی جلوگیری شده و ویروس ضعیف و کنترل شود.

امامی اظهارداشت: در راستای جلوگیری از شدت یافتن شیوع این ویروس در استان مبادی ورودی این شهرستان کنترل شده و بیش از ۸۰ درصد عبور و مرور محدود شده است.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل و در همسایگی استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha