۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1181
کد خبر: 83712594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۹۴۲ لیتر الکل از محتکران در اهواز

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳
کد خبر: 83712594
کشف ۹۴۲ لیتر الکل از محتکران در اهواز

اهواز - ایرنا -- مسئول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به ادامه برخورد با محتکران کالای بهداشتی مورد نیاز مردم گفت: انبار  احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف و ۹۴۲ لیتر الکل از آن ضبط شد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی، اظهار داشت: سازمان اطلاعات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه برخورد با تولیدکنندگان الکل صنعتی غیراستاندارد و احتکارکنندگان اقلام بهداشتی این روزهای مردم،  انبار بزرگ تجهیزات پزشکی را در اهواز کشف کرد.

وی افزود: باتوجه به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی، صبح امروز باهمکاری معاونت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) انبار احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف کردند.

نعمتی ادامه داد: از این انبار ۹۴۲.۵ لیتر الکل، ۲۹۹ هزار و ۸۰۰  عدد دستکش لاتکس، یک هزار و ۶۰۰ عدد تب سنج خارجی ترمومتر، ۹ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک معمولی و ۱۷ هزار و ۵۰۰ عدد قرص روانگردان کشف و تحویل سازمان غذاودارو قرارگرفت.

وی تاکید کرد: عاملان این احتکار بزرگ اقلام ضروری جامعه در اختیار مقامات قضایی قرارگرفتند و حتما برخورد سختی با آنها خواهد شد.

نعمتی افزود: محتکران در این انبار اقدام به تولید الکل غیراستاندارد صنعتی  و طبی برای عرضه در بازار مصرف می کردند.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه خوزستان آماده دریافت گزارش های مردمی است تا با شناسایی متخلفان با آنها برخورد کند.

بر اساس این گزارش، سپاه ولیعصر خوزستان دیروز (پنجشنبه) نیز از کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی خبر داد و اعلام کرد: در این انبار بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم شکر، ۶۰۰ حلب ۱۷ کیلو گرمی روغن معادل ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلو گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم برنج خارجی کشف شده است.

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان نیز چهارشنبه، از کشف بیش از ۹۷ هزار قلم کالای بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در ۱۴ روز گذشته در سطح خوزستان خبر داده بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha