۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷
کد خبر: 83711738
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را با رعایت بهداشت ارج نهیم

تهران- ایرنا- استاندار تهران با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: با رعایت نکات بهداشتی یاد و خاطره شهدای خدمت در عرصه سلامت را ارج نهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه، امتداد مسیر شهادت در راستای سلامت مردم را گرامی داشت.

وی ادامه داد: اکنون مسیر سرخ شهادت در قامت سفیدپوشان سلامت تجلی یافته، آنان که در راستای مقابله با ویروس کرونا از جان خود گذشته و با ایثارگری به عنوان حافظان سلامت مردم، عرصه خدمت را در بیمارستان ها و مراکز درمانی را طی می کنند.

محسنی بندپی تاکید کرد: وظیفه تک تک مردم ایران زمین است تا با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد و تجمع های غیرضروری خون شهدای سلامت را ارج نهاده و با همراهی و مشارکت فعل شکست ویروس کرونا را با عزم ملی و وحدت همگانی صرف کنیم.

وی گفت: (عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ) را می توان در پلاک های جامانده از همسفرانی که در گمنامی، به ملکوت رسیده و در پوتین های خاک خورده و پاهای سالک راه حق به تصویر کشید.

استاندار تهران افزود: آری کمرهای خمیده در پشت خاکریزهای عاشقی و چشم های تا ابد محو تماشای جلال و عظمت آستان بندگی را با خط سرخ شهادتتان آبیاری کردید تا برای همیشه تاریخ، شهید تفسیرگر آزادگی و رهایی باشد.

محسنی بندپی تصریح کرد: شهادت از پس تاریخ دلاوری مردی همچون امام حسین(ع) و عاشوایش آغاز شد و در امتداد تلاش برای پیروزی انقلاب، تا نبرد در هشت سال دفاع مقدس فرزندان روح الله نمود یافت و بعد از آن شهدای خدمت چه در عرصه پیشرفت های هسته ای کشور یا در بخش های مختلف پیام آور رشادت و ایثار برای نجات کشور و هموطنان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha