۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83705227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اردبیل: اصناف نیاز به حمایت دارند

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83705227
استاندار اردبیل: اصناف نیاز به حمایت دارند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل بر لزوم حمایت از مغازه‌داران و صنوفی که به خاطر پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل می‌شوند، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو روز شنبه در نشست با نمایندگان اصناف استان اظهارداشت: در طول مدتی که به خاطر کرونا تعطیلی اصناف وجود دارد حمایت‌های لازم بویژه در بحث هزینه برق، آب و گاز و مالیات انجام می‌شود.

وی افزود: بسیاری از بازاریان و اصناف چند ماه منتظر بودند تا در ایام عید کاسبی لازم را بکنند ولی با توجه به اینکه سلامت مردم و خود بازاریان از همه چیز مهم‌تر است، برخی اقدام‌های پیشگیرانه ضرورت دارد.

استاندار اردبیل از صنوفی که برای تعطیلی مغازه‌هایشان در این ایام اعلام آمادگی کردند تقدیر و اظهارامیدواری کرد بعد از رفع بحران شرایطی فراهم شود که جبران مالی شود.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان اردبیل نیز گفت: سازمان امور مالیاتی بر اساس قوانین و مقررات برای مبارزه با بیماری کرونا در کنار مردم هست و برای اصنافی که به منظور حمایت از طرح مبارزه با بیماری مغازه‌های خود را می‌بندند و ضرر می‌کنند، هزینه‌ها لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: هرگونه ترک کسب و عدم معامله نیز در کسر از درآمد مشمول مالیات لحاظ خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان اصناف از جمله طلافروشان، لوازم خانگی، بزازان، املاک و رستوران‌ها اعلام آمادگی کردند که به خاطر جلوگیری از بیماری کرونا مغازه های  خود را تعطیل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha