رایزنی استاندار با رییسان پیشین و فعلی دانشگاه علوم پزشکی یزد

یزد- ایرنا- اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد ،روز شنبه اعلام کرد که نشست استاندار با رییسان پیشین و فعلی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برای بررسی شیوع بیماری کرونا در استان برگزار شد.

در این نشست  اقدام‌های صورت گرفته و تداوم تصمیم‌های اتخاذ شده برای صیانت از سلامت مردم بررسی شد و مسوولان شرکت کننده به تبیین دیدگاه‌ها خود پرداختند.

روابط عمومی استانداری یزد اطلاعات بیشتری از این نشست منتشر نکرد.

همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد روز شنبه تعداد بیماران بستری با تب ، علائم تنفسی و رادیولوژی مشکوک در استان را ۵۶۱ نفر ذکر کرد.

دکتر محمود نوری شادکام در گفت و گو با  ایرنا افزود: از این تعداد ۵۷ نفر مبتلا به کرونا هستند که ۲۸ نفر آنها مربوط به مرکز استان می باشند.

وی تعداد موارد بهبود یافته در استان را ۱۹۴ نفر بیان و اظهار داشت: همچنین ۲۵ نفر با علایم مشکوک تنفسی  و ۱۰ نفر از افراد مبتلا قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و کارکنان حوزه سلامت در آینده نزدیک بیماری مهار شود و مردم بدون نگرانی به زندگی روزمره خود همراه با نشاط و شادی باز گردند.

وی دیروز به یزدی ها هشدار داده بود که شرایط استان در زمینه ویروس کرونا در ۱۰ روز آینده، بحرانی است و مردم تحت هیچ شرایطی برای خرید و انجام امور روزمره از منزل خارج نشوند، زیرا در این مدت  بر تعداد مبتلایان افزوده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha