ترفند داروخانه متخلف مشهدی در احتکار ژل ضد عفونی جواب نداد

مشهد- ایرنا- رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: ترفند صاحبان متخلف یک داروخانه در مشهد در احتکار ژل ضدعفونی کننده دست راه به جایی نبرد و توسط بازرسان کشف شد.

امید جلیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داروخانه که در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد قرار دارد دیشب با همکاری بازرسان اتاق اصناف مشهد و سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد بازرسی قرار گرفت اما در داخل محوطه داروخانه هیچ اثری از احتکار ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا یافت نشد.

وی اضافه کرد: هوشیاری بازرسان و ماموران اما موجب کشف  ۶۰۰ عدد  ژل ضدعفونی کننده دست از خودروی پارک شده در مقابل این داروخانه شد. 
رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: این ژلها که با فاکتور داروخانه یاد شده در این خودرو جاسازی و پنهان شده بود به دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد تحویل داده شد.
براساس اعلام بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، کشف محموله‌ احتکار شده با سه هزار و ۸۹۷ عدد گالن و بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی کننده از خانه‌ای در مشهد، کشف ۶ هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گران فروشی تجهیزات پزشکی یک واحد صنفی و خودداری از فروش این ملزومات توسط دو واحد صنفی در مشهد از جمله پرونده‌های تشکیل شده تعزیراتی در این زمینه طی چند روز گذشته بوده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.
به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز تا کنون هشت تن در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ تن از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو تن نیز در نیشابور بوده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha