۸ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۱۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 83692577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹۲۸ بازرسی از اصناف اصفهان انجام شد

اصفهان- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه نوروز در این استان، ۶ هزار و ۹۲۸ مورد بازرسی از اصناف انجام شد.

جواد محمدی فشارکی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در اصفهان از بیست و پنجم اسفند سال جاری آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.  

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، برای این میزان بازرسی انجام شده ۲۰۸ پرونده تخلف تشکیل و برای آنها یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۲۳۶ ریال جریمه، پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در ایام طرح نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

محمدی فشارکی با بیان‌اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی اصناف ویژه نوروز تا پانزدهم فروردین ۹۹ ادامه دارد، گفت: امیدواریم با رعایت اصناف و مشارکت مردم این مقطع را بخوبی سپری کنیم.

وی با بیان اینکه برای همکاری با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا آمادگی داریم، گفت: گشت های مشترک این مدیریت با معاونت غذا و داروی اصفهان منجر به شناسایی و ‌کشف انبارهای احتکار ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های  مردمی این مدیرت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی مساله، اقدام لازم انجام شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۲۹ بازرس به شکل ثابت و افتخاری، کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.

نزدیک به ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha