۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 83690105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبادل اطلاعات ۱۵ کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر

اسلام آباد - ایرنا - چهارمین کارگاه تقویت تبادل اطلاعات منطقه ای و همکاری عملیاتی برای مبارزه با مخدر روز سه شنبه در شهر «کراچی» پاکستان با حضور ۱۵ کشور از جمله نماینده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

عنوان اصلی این برنامه، کارگاه تقویت تبادل اطلاعات منطقه ای و همکاری عملیاتی نیروهای انتظامی در مبارزه در مسیر جنوبی قاچاق مواد مخدر است که ۱۵ کشور و چند سازمان بین المللی حضور دارند.

سرهنگ «امید سروری» افسر رابط پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی ایران در پاکستان به نمایندگی از کشورمان در چهارمین کارگاه تقویت تبادل اطلاعات منطقه ای شرکت کرد.

«شهریار خان آفریدی» وزیر مبارزه با موادمخدر پاکستان طی سخنانی در نشست افتتاحیه گفت: سیاست مبارزه با موادمخدر با حضور همه ذی نفعان تدوین شده که برای ریشه کنی ای پدیده شوم در جامعه اجرا خواهد شد.

وی افزود: اقدامات مرتبط با غلبه بر موادمخدر باید در هر سطحی انجام شود و در این خصوص پاکستان از مهم ترین کشورهای جهان است که داده های مربوط به موادمخدر و کنتر موثر آن را گردآوری کرده و به اشتراک گذاشته است.

این نشست به میزبانی مشترک وازرت کنترل مواد مخدر پاکستان و پروژه مقابله با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته اتحادیه اروپا برگزار شده و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha