اهتمام رسانه ها در انتخابات، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی باشد

رشت – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شرکت در انتخابات، مهمترین جلوه مشارکت سیاسی است از این رو رسانه‌ها با برنامه ‌ریزی برای تحقق شور انتخاباتی و به تصویر کشیدن اشتیاق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند و اهتمام شان بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی باشد.

فیروز فاضلی روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رسانه ها نقش قابل توجه ای در بالابردن مشارکت مردم در انتخابات دارند ؛ افزود : خبرنگاران باید در تولیدات رسانه ای خود ، مسائل و سوالاتی که در ذهن افکار عمومی بی پاسخ مانده را روشن نموده و آگاهی رسانی نمایند.
وی اظهار داشت: انتخابات، سلسله اقدامات و عملیات منسجم و پیوسته ای است که در محدوده جغرافیایی مشخص و زمانی معین صورت می گیرد و منجر به برگزیده شدن فرد یا افراد و یا موضوع و مرام خاصی از سوی اکثریت مردم می شود اما اینکه چه تفکری حاکم شود تا حاصل آن سربلندی و توسعه بیشتر برای کشور باشد، به طور قطع نیازمند مولفه هایی است که در عصر ارتباطات امروز، رسانه از مهمترین آنهاست.  

فاضلی با بیان اینکه ۵۵۰ خبرنگار، یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را پوشش خبری می دهند، افزود : رسانه های استان گیلان، با هر تفکر و جریان سیاسی، اهتمام خویش را بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح نهاده و سربلندی دیگری از ملت فهیم ایران را در روز دوم اسفندماه به جهانیان مخابره کنند.  
گیلان دارای ۱۹۹ نشریه مکتوب، ۲۱ نشریه الکترونیک غیر برخط و ۱۷۷ پایگاه خبری دارای مجوز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =