رونق صنعت بازاریابی دیجیتال در چین پس از شیوع کرونا

تهران – ایرنا – صنعت بازاریابی دیجیتال در چین که تحت سلطه بازاریابی آنلاین قرار دارد کمترین تاثیر را از شیوع ویروس کرونا پذیرفته و به رشد خود ادامه داده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی زبان گلوبال تایمز چین ، تقاضای تبلیغات آنلاین در بخش‌هایی مانند بازی‌ها ،‌ ویدئوهای کوتاه و آموزش آنلاین در چین به شدت افزایش یافته است. به علت تعطیلی اماکن تفریحی عمومی در جریان تعطیلات سال نو امسال در چین ، بازی‌ها ، ویدئوهای کوتاه و سایر محصولات آنلاین به انتخاب اول سرگرمی برای مردم چین تبدیل شده که این مساله افزایش تبلیغات آنلاین برای این بخش‌ها را موجب شده است.

در زمینه آموزش ، دانشگاه‌ها ، مدارس و کودکستان‌ها در سراسر این کشور آغاز ترم بهار را به تاخیر انداخته‌اند و در این شرایط درس خواندن در خانه موجب رشد آموزش مجازی آنلاین را در پی داشته و به همین علت تبلیغات دیجیتال برای آموزش‌های مجازی هم به میزان زیادی افزایش یافته است.

این در حالی است که تبلیغات سنتی بخصوص در بخش‌های خرده‌فروشی ، تهیه غذا ، فیلم و تلویزیون کاهش یافته و برخی شرکت‌های تبلیغاتی در چین برای کاهش زیان ناشی از این مساله ، بازاریابی آنلاین خود را افزایش داده‌اند.

بر اساس این گزارش ، انتظار می‌رود که بسیاری از شرکت‌ها و "برند"ها پس از شیوع ویروس کرونا سرمایه‌گذاری بیشتری در زمینه تبلیغات انجام دهند تا از این طریق زیان‌های متحمل شده در نیمه اول سال را تا حدی جبران کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =