حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد به شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی تاکید کرد:‌ دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از لحاظ حوزه انتخابیه، پیشتر در محدوده حوزه انتخاباتی شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار شهرکرد قرار داشت.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا مردم دهستان دستگرد و روستای خیرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد درخواست‌های فراوانی برای انتزاع از حوزه انتخاباتی شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و الحاق به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن را داشتند.
مردانی تصریح کرد: به همین منظور با توجه به ظرفیت قانونی ماده واحده میزان تاثیر تغییرات تقسیمات کشوری در محدوده‌های حوزه‌های انتخاباتی و با پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری دهستان دستگرد و روستای خیرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد منتزع و به حوزه انتخاباتی شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق و منطبق با تقسیمات کشوری شد.
وی یادآور شد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و پرشور با حضور گسترده مردم و مشارکت بالا در حوزه‌های انتخاباتی چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، دهستان دستگرد شامل روستاهای دستگرد امام‌زاده، ایرانچه و سورک و روستای خیرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد است که در دوره‌های قبل جزو حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد قرار داشت.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند سال‌جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را انتخاب و برای حضور در مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان می‌کنند.
دهستان دستگرد و روستای خیرآباد در ۳۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha