۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 83670294
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم راه سردار شهید سلیمانی را با حضور گسترده در انتخابات ادامه می‌دهند

اصفهان- ایرنا - فرمانده سالهای دفاع مقدس گفت: ملت ایران راه شهید سلیمانی را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه می‌دهند.

سردار غلامرضا محمدی روز سه‌شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام سجاد(ع) اصفهان افزود:  حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  و انتخابات بزرگتر از حماسه ضربه زدن آمریکا در عین الاسد است زیرا وزن اجتماعی انقلاب باید دشمن کورکن باشد.
وی اضافه کرد: شهادت این سردار اسلام و حماسه مردم ایران و جهان اسلام بعد از این شهادت موجب رعب و وحشت استکبار شد.
سردار محمدی اظهارکرد: ۲۵ میلیون در تشییع این سرباز راه اسلام حماسه آفریدند که تاریخ بشر به خود سراغ ندارد.
این فرمانده سالهای دفاع مقدس با اشاره به اقتدار ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، گفت: دشمن در ساقط شدن پهباد فوق مدرن، در انهدام آرامکو و موشکباران عین الاسد ذلت خود را دید و ایران به ابرقدرتی رسید.
وی تصریح کرد: اکنون تمام تلاش دشمن تضعیف جایگاه رهبری و  ولایت فقیه است و لذا باید در فتنه های مختلف از این مسیر جدا نشویم و مراقب آزمایش های الهی باشیم، دولت از یک سو زمینه های فساد را از جامعه کوتاه کند و از سوی دیگر مردم نیز با جلوگیری از اسراف و تبذیر تلاش کنند زمینه های رشد و بالندگی را فراهم کنند.
وی با اشاره به بهره گیری دشمن از رسانه ها و فضای مجازی  برای براندازی و ایجاد فتنه، گفت: مردم باید مراقب این توطئه های دشمن باشند و بدانند که چه خوراک فکری را  مصرف کنند.
سردار محمدی تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو بدانند چه کسی را راهی مجلس می کنند زیرا این کرسی ها حاصل خون هزاران شهید است.
 وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن سرآغاز تمدن سازی جهان اسلام و شکست دشمنان شد و حکومت اسلامی مردم ایران  پس از ۱۳۶۰ سال به رهبری امام خمینی (ره) در این سرزمین مستقر شد.
این فرمانده سالهای دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) در زمانی بنای این تمدن را آغاز کرد که دوران خفقان پهلوی بود و بسیاری از آزادی خواهان و انقلابیون زیر شکنجه های ساواک قرار داشتند.
سردار محمدی تصریح کرد: طرح معامله قرن توسط آزادی خواهان جهان به شکست کشیده خواهد شد.
وی با اشاره به ترسیم نقشه راه چهل سال آینده انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، اضافه کرد:  امروز زمانی این که آحاد جامعه است نقشه راه را بدانند و آنرا نقشه حرکت خود بدانند.
مراسم اربعین شهید سلیمانی در مسجد امام سجاد (ع) اصفهان در یکی از مسیرهای هشتگانه راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha