۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱
کد خبر: 83670227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در ورامین برگزار شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱
کد خبر: 83670227
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در ورامین برگزار شد

تهران – ایرنا – در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، مردم ورامین با برپایی راهپیمایی عظیم و دشمن شکن، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین روز چهارشنبه با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، جلوه هایی از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

بارش برف و سردی هوا نیز باعث نشد تا از حضور پرشور و حماسی مردم ورامین در راهپیمایی ۲۲ بهمن بکاهد و مشارکت اقشار مختلف در جشن پیروزی انقلاب نشان داد که این مردم آمده‌اند تا بار دیگرعشق و ارادت خود را به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کنند.

حضور پرشور جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در کنار موی سپیدان و یادگاران انقلاب اسلامی جلوه‌هایی از عشق پیوستگی نسل‌های مختلف انقلاب را نشان‌ داد و ثابت کرد حتی جوانانی که امام راحل و انقلاب اسلامی را درک نکرده اند نیز به آرمان‌های آن پایبند بوده و از میراث پدران خود به خوبی حراست می کنند.

جوانان ورامین دست در دست پدران خود همچون کفن پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن بر تن کرده بودند تا این پیام را به جهانیان و به ویژه دشمنان قسم خورده نظام مخابره کنند که در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضرند تا جان خود را نیز فدا کنند.

برخی از خانواده معظم شهدا نیز با تصاویری فرزندان شهیدشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

مردم در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مقاومت در برابر استکبار در دست داشتند، فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، هیهات من الذله، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، سر دادند.

بسیاری از جوانان ورامینی سربندهایی به نام قاسم سلیمانی به سربسته بودند، یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را در چهلمین روز شهادت ایشان گرامی داشته و بر اداره راه مقاومت در برابر دشمنان تأکید کردند.

راهپیمایان با حمل ماکت پهباد ایرانی به دشمنان ایران اسلامی این حقیقت را یاد آوری کردند که ملت ایران در سایه عزت و اقتدار و با تکیه بر ظرفیت های داخلی خود را در برابر تهاجمات دشمنان مصون می کنند.

راهپیمایان که حرکت خود را از میدان امام خمینی(ره) به سمت محوطه زمین چمن کارخانه قند شروع کرده بودند، با تجمع در این مکان و قرائت بیانیه، مقاومت و ایستادگی را تنها راه مقابله با استکبار جهانی اعلام کردند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha