۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83668343
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

جانشین فرمانده سپاه همدان: آمریکا در ترور سردار سلیمانی حماقت کرد

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکایی‌ها با تفکر حذف سردار سلیمانی در به شهادت رساندن وی حماقت کردند اما این تازه آغاز راه است.

سردار مهدی فرجی شامگاه یکشنبه در آیین چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن(ع) ملایر اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان چون به آخر خط رسیده بودند و احساس خطر می‌کردند، ترور سردار رشید اسلام را رقم زدند.

وی با بیان اینکه تشییع سردار سلیمانی بی‌نظیر بود و اثر خود را به خوبی گذاشت افزود: یمن، عراق، لبنان و جبهه مقاومت میراث گرانبهای سردار سلیمانی است که آمریکا هنوز متوجه آن نیست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و پایگاه عین الاسد در عراق را تنها نمونه‌ای از قدرت ایران دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران هنر استفاده از امکانات را به خوبی بلد است.

سردار فرجی قدرت موشکی ایران را نشات گرفته از قدرت مردمی دانست و گفت: ملت ایران هیچگاه در مقابل دشمنان سر خم نکرده است و امروز ما به این قدرت مردمی و حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی احساس غرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن توسط جوانان ایرانی رقم خورده و صد درصد دانش بومی است اظهار داشت: کاری که سردار حاجی‌زاده در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد انجام داد، جزء آرزوهای سردار سلیمانی بود و با این اقدام ابهت آمریکا فرو ریخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: دشمنان بارها قصد ترور سردار حاجی‌زاده را داشتند، اما هرگز موفق نشدند.

سردار فرجی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای در رگ‌ها جاری کرد گفت: امنیتی که در کشور حاکم است، باید قدرش را بدانیم.

وی قدرت رهبری، مکتب حسینی و مردم را از مولفه‌های قدرت ایران دانست که دشمن همواره در صدد ضربه زدن و یا از بین بردن آن است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین خواستار حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و بیان کرد: این حضور مردم در ۲ عرصه مهم کشور در خون حاج قاسم اثر مستقیم دارد.

سردار فرجی گفت: در هر رای که مردم به صندوق می‌اندازند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند، از خون سردار سلیمانی دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم امنیتی که با خون هر شهید به دست آورده‌ایم، دشمن به آن ضربه بزند و در صفوف پیوسته و منسجم ما وارد شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید رسول حیدری، شهید حاج حسن تاجوک و مصطفی طالبی یک حاج قاسم هستند افزود: این شهدای والامقام کارهای بزرگی انجام دادند که ارزشمند است.

سردار فرجی با اشاره به کسب موفقیت‌های بزرگ و رونق در کشور گفت: وظیفه داریم از تمامی کسانی که به مردم خدمت کرده و برای توسعه کشور و منطقه تلاش می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: به واسطه تلاش‌هایی که در این شهرستان صورت گرفته، هیچ کوتاهی در زمینه پیشرفت و توسعه ملایر دیده نمی‌شود و شهر پویا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha