۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83664663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: میامی کمترین نرخ بیکاری را در استان سمنان دارد

شاهرود- ایرنا- فرماندار شهرستان میامی گفت: پایین‌ترین نرخ بیکاری در استان سمنان مربوط به این شهرستان است.

احمد ملایری روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع میامی ضمن تبریک دهه فجر افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان معدنی،گردشگری و صنایع دستی در سطح شهرستان باید بسترهای توسعه شهرستان فراهم شود.

وی گفت: ۹۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال دهه فجر در شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

ملایری تصریح کرد: دهه مبارک فجر امسال ۷۶ طرح با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۷ طرح با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف کلنگ زنی می شود.

فرماندار میامی اظهار داشت : حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات اسفند مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بااشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام است گفت: در جریان قرار گرفتن مردم از دستاوردها و خدمات نظام و دولت ضرورت دارد.

فرماندار میامی گفت: برای معرفی خدمات و تلاش های دولت در شرایط تحریم ها و تنگناها در راستای تداوم طرح‌های عمرانی و خدماتی به مردم باید تلاش کرد.

فرماندار میامی حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه را مهم برشمرد و اظهار داشت: بی‌طرفی و مشارکت حداکثری در گام دوم انقلاب ضرورت دارد.

برگزاری جشن های انقلاب ، دیدار با خانواده های معزز شهدا، دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا ، محافل انس با قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه های عکس و فیلم نیز از جمله برنامه های اجرایی در این دهه در سطح شهرستان میامی خواهد بود.

۹۹ طرح بااعتبار ۳۸۰ میلیاردریال دهه فجر پارسال در میامی به بهره‌برداری رسید.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها