۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83664545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم در ۲۲ بهمن  عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم این استان همراه و همگام با ملت کشور با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، عزت و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و روز استقلال کشور، اعتماد به نفس ملی، ولایت مداری، اقتدار و وفاداری خود به آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به جهانیان و آمریکا نشان خواهند داد و خود را برای یکسال مجاهدت و تلاش در راه اسلام و قرآن آماده می‌کنند.

وی با یادآوری ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: صدها ترامپ و نتانیاهو در گورستان‌ها دفن خواهند شد ولی یاد و خاطره شهید والا مقام قاسم سلیمانی و شهدای اسلام و انقلاب برای همیشه خواهد درخشید.

امام جمعه اراک گفت: شهدا با اهدای جان و زندگی خود دین خود را به اسلام و قرآن ادا کردند و اکنون اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان جامعه وظیفه دارند با ادامه راه و آرمان‌های آنان، از دین مبین اسلام و انقلاب حراست و حفاظت کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی یاد آورشد: چهلم شهادت شهید والامقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن امسال هم زمان است و مردم ایران اسلامی همراه و همگام با مسلمانان سایر کشورهای اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی این روز از رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهید والا مقام تقدیر خواهند کرد.

وی با دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال نیز گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مسابقه در خدمتگزاری به مردم، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، کمک به نیازمندان و مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و قرآن را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت نوزدهم بهمن ماه -روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران- افزود: نیروی هوایی در تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال ۵۷ با لباس فرم با امام راحل (ره) بیعت کردند و در برخورد با دشمنان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن از آمادگی کامل برخوردار بوده‌اند.

گرامیدات سالگرد ارتحال امالبنین همسر امام علی(ع) و مادر چهار شهید والامقام دنیای اسلام از دیگر محورهای خطبه های عبادی سیاسی روز جمعه اراک بود.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha