۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 83660338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ طرح آموزشی و عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اصفهان بهره‌برداری شد

اصفهان- ایرنا- چهار طرح آموزشی و عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان روز دوشنبه به مناسبت دهه فجر و همزمان با سراسر کشور بهره‌برداری شد.

این چهار طرح شامل ساختمان آموزشی و سلف سرویس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران اصفهان، زمین چمن مصنوعی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان، ساختمان سوله انبار دانشکده شماره ۲ ( سروش) اصفهان و کارگاه آموزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران کاشان است و به‌صورت ویدئو کنفرانس در آیین رونمایی همزمان از طرح‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

آیین رونمایی همزمان از طرح‌های عمرانی ورزشی، رفاهی و نیروگاه‌های خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور روز سه‌شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی در تهران برگزار و طرح‌های کشوری به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این آیین در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران اصفهان در سپاهان‌شهر گفت: افتتاح چهار طرح آموزشی و عمرانی این دانشگاه، شروعی برای پذیرش بیشتر دانشجویان و افزایش سهم مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در صنعت کشور است.

محسن دوازده امامی با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه سهم آموزش فنی و حرفه‌ای باید از ۱۰ به ۳۰ درصد برسد، افزود: متولی این موضوع، دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه یک طرح عمرانی و آموزشی برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران اصفهان در چهار مرحله و به مساحت ۱۲ هزار متر مربع تعریف شده است، اظهار داشت: امروز ساختمان آموزشی و سلف سرویس این مجموعه در مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان دارای ۱۲ دانشکده در شهرهای مختلف با حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha