پیوست پدافندی برای طرح‌های توسعه‌ای همدان پیش‌بینی شود

همدان- ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان بر رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل و ضرورت پیش‌بینی پیوست پدافندی برای تمامی طرح‌های توسعه‌ای این استان تاکید کرد.

حمید خاورزمینی روز شنبه در نشست رابطان پدافند غیرعامل فرمانداری‌های شهرستانهای تابعه استان همدان اظهار داشت: رسالت اصلی سازمان پدافند غیرعامل اهتمام به رعایت الزامات پدافندی برای طرح های

توسعه ای و مدیریت کاهش هزینه ها در راستای صیانت از جان و مال مردم است.

وی افزود: در گذشته فعالیت های کمی و آماری پدافند غیرعامل همدان مطلوب و اثرگذار ارزیابی شده است، که فرایند کیفی کردن امور خدماتی و ارتقای جایگاه سازمانی پدافند غیر عامل مهمترین اولویت فعالیت های

این اداره کل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان ادامه داد: نگاه سیستماتیکی به امور و اعمال قانون در اجرای طرح ها می تواند به امر کیفی کردن خدمات پدافندی کمک زیادی کند.

خاورزمینی با بیان اینکه اداره کل پدافند غیرعامل، عضو اصلی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان است گفت: این سازمان به عنوان یکی از مراجع مهم، ارزیابی طرح ها، اهتمام به رعایت اصول علمی و فنی آنها و انطباق با الزامات پدافند غیر عامل را انجام می دهد.

وی برگزاری دوره های آموزشی، فعال کردن انجمن علمی پدافند غیرعامل، مشارکت سازمانهای مردم نهاد و اطلاع رسانی را از ابزارهای موجود در فرهنگ سازی و اجتماعی کردن پدافند غیر عامل عنوان کرد و خواستار تقویت همکاری ها و تعامل شهرستانها در امور مرتبط با اهداف سازمانی اداره کل پدافند غیرعامل شد.

خاورزمینی بر عمومی کردن سیاست ها و برنامه های پدافند غیرعامل با هدف فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی های عمومی و همکاری با نخبگان و متخصصان امر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha