سرمربی پدافند هوایی شهرکرد: از پیش بازنده نیستیم

قم - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی شهرکرد، با بیان این‌که در هیچ مسابقه‌ای از پیش بازنده نیستیم، اظهار کرد: بیشتر بازیکنان ما، امسال نخستین حضورشان در لیگ برتر بسکتبال کشور است.

جمال سیفی شامگاه پنجشنبه، پس از دیدار تیمش مقابل شیمیدُر قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به این‌که برای دیدارهای آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: امیدواریم در بازی بعدی در مقابل تیم اکسون تهران در خانه بتوانیم به ششمین پیروزی خود در این فصل دست یابیم.  

وی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان این‌که بازی یک طرفه‌ای بود، خاطرنشان کرد: شاید خستگی چند بازی سنگین در هفته‌های اخیر موجب شد تا بازیکنان ما نتوانند به‌خوبی توانایی‌های خودشان را نشان دهند. 

وی همچنین موقعیت‌های از دست‌رفته در این مسابقه را از علت‌های ایجاد اختلاف زیاد در نتیجه مسابقه مذکور دانست و اظهار کرد: بازیکنان ما در شرایط آرمانی خود قرار نداشتند.  

تیم بسکتبال شیمیدُر قم در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد با حساب ۹۵ بر ۴۶ به پیروزی دست یافت. 

شیمیدر قم با ۲۱ بازی، ۱۶ برد، ۵ باخت و ۳۷ امتیاز در رده ششم و رعد پدافند هوایی شهرکرد با ۲۳ بازی، ۵ برد، ۱۸ باخت و ۲۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و شیمیدر ۲ مسابقه عقب‌افتاده با تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس (استان هرمزگان) دارد.

در هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها، ۱۴ بهمن‌ماه جاری ساعت ۱۶؛ شیمیدر قم در اصفهان مهمان ذوب‌آهن این شهر و رعد پدافند هوایی شهرکرد (استان چهارمحال‌وبختیاری) در همان روز میزبان اِکسون تهران است.  /

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha