لزوم هویت‌سازی صنعت لبنیات در اقتصاد کشور

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول ریاست جمهوری گفت: صنعت لبنیات باید هویت و جایگاه اقتصادی خود را در کشور بیابد. 

« سعید شیرکوند» عصر دوشنبه در اولین همایش صنعت لبنیات ایران که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد افزود: امیدوارم صنعت لبنیات همانند دیگر صنعت ها هویت یابی خود را در دستور کار قرار دهد که دولت مجبور شود این صنعت را ببیند.
وی اظهارداشت: دولت باید بداند که در هر تصمیم گیری خودش به تنهایی تصمیم گیرنده نیست بلکه به نمایندگی از سوی صنعت و فعالان اقتصادی تصمیمی می گیرد.
شیرکوند تصریح کرد: البته دولت به تمامی دستگاه ها و نهاده ها اعلام عمومی کرده هیچ تصمیم گیری بدون حضور بخش خصوصی صورت نگیرد تا آن تصمیم را بتواند به اجرا درآورد.
وی توصیه کرد: این امر زمانی عملیاتی می شود که صنعت لبنیات بزرگ و دارای جایگاه و هویت باشد تا دولت بداند سرویس دهنده به این صنعت باشد نه اینکه شما از دولت بخواهید و مطالبه ملتمسانه داشته باشید که دست ما را بگیرید و یا به ما رحم کنید.
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول ریاست جمهوری گفت: اگرقرار است اقتصاد ما از این بحران نجات پیدا کند و به نسل آینده منتقل شود باید صنعت و بخش خصوصی بیش از پیش تقویت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =