۱ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۵۱
کد خبر: 83641995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین کامیون حامل کمک اردبیلی‌ها راهی مناطق سیل‌زده شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دومین کاروان کمک‌های جمعیت هلال احمر اردبیل به ارزش چهار میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرقی کشور ارسال شد.

رامین معبودی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این کاروان شامل کمک‌های غیرنقدی این جمعیت با ۲ دستگاه خودرو تریلی و کامیون به ۲ استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شد.

وی با بیان اینکه یک کامیون با ۲ نفر نیروی انسانی به استان هرمزگان اعزام شد، افزود: این کامیون شامل سه هزار قوطی کنسرو لوبیا، هزار و ۳۶۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته و ۶۰۰ تخته پتو بوده است.

معبودی ادامه‌داد: همچنین یک دستگاه خودرو تریلی با ۲ نفر نیروی انسانی نیز شامل ۲ هزار و ۲۲۰ تخته پتو به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد کلیه بانک ها، واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران جهت واریز کمک های نقدی مردم اعلام شده است.

معبودی افزود: هموطنان نوع‌دوست می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

معبودی اظهارداشت: در مورد کمک‌های غیرنقدی هم انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی نو و با تاریخ مصرف بالا جمع‌آوری‌ می‌شود.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha