نامه‌نگاری مجلس با وزارت علوم و بهداشت درباره شهدای هواپیمای اوکراینی

تهران-ایرنا- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نامه‌نگاری این کمیسیون با وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره شهدای هواپیمای اوکراینی خبر داد.

سید حمایت میرزاده عصر یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا از ارسال نامه این کمیسیون در خصوص دانشجویان هواپیمای اوکراینی به وزارت‌خانه های علوم و بهداشت در هفته گذشته خبر داد و افزود: وزارت علوم، فهرست دانشجویان وزارت علوم را برای کمیسیون ارسال کرد ولی وزارت بهداشت هنوز پاسخ نامه را نداده است.

وی همچنین از قرائت گزارشی درباره فعالیت‌های علمی-پژوهشی کشور در حوزه هوافضا و رونمایی از ماهواره ظفر در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد و گفت:  فعالیت‌ها در این حوزه بسیار امیدوارکننده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به قانع نشدن نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از پارک‌های علم‌وفناوری و جهاد دانشگاهی نیز گفت: رأی گیری درباره تفحص از این دو نهاد به نشستی با حضور وزیر علوم موکول شد.

میرزاده درباره طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی کشور نیز افزود: این موضوع با حضور نمایندگان بررسی شد که در این مورد هم نمایندگان قانع نشدند و رأی گیری در مورد آن به هفته آینده موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha