بیش از ۳۰۵ هزار تماس با سامانه ۲۰۲۰ کردستان ثبت شد

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اپراتورهای سامانه ۲۰۲ مخابرات از ابتدای امسال تاکنون به ۳۰۵ هزار و ۵۵ تماس مشترکان در استان پاسخ داده‌اند.

آزاد حکمت روز سه‌شنبه اظهار داشت: اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه کردستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان در مناطق مختلف استان هستند.

وی زمان صف انتظارِ هر مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه اعلام کرد و افزود: به دلیل افزایش اپراتورها این زمان نسبت به گذشته کاهش محسوسی یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اپراتورها پاسخگوی بیش از ۹۵ درصدِ تماس‌های مشتریان است، اضافه کرد: عدم پاسخگویی به مابقی تماس‌ها به علت قطع شدن ارتباط از سوی مشترک و یا بروز مشکلات فنی است.

حکمت بر اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق اهداف مخابراتی و شعار ارتباطی فراگیر،  تعامل ۲ سویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۹۸ هزار و ۷۲۶ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است، گفت: امسال هشت مرکز شبکه دیتای Tellabs توسعه یافته است و بیش از ۱۳۰ سرویس دیتای اختصاصی به سازمان‌ها، ادارات و بانک‌های استان واگذار شد.

در حال حاضر ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در کردستان وجود دارد که ۴۹۰ هزار و ۴۴۲ مورد با ضریب نفوذ حدود ۳۰ درصد مشغول به کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =