۱۸ دی ۱۳۹۸،‏ ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 83626770
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد میز خدمت برای رضایت حداکثری مردم است

یزد- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: هدف از ایجاد و استقرار میز خدمت در ادارات، رضایت حداکثری و ارائه خدمات بهتر به مردم و تکریم مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی است.

اکرم فداکار در ‌نهمین جلسه کارگروه استقرار میز خدمت استانداری که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد افزود: اجرای طرح میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفته است و تلاش داریم دغدغه‌ها و دستورات ریاست جمهوری را در رابطه با میز خدمت به طور کامل و دقیق اجرا کنیم.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استاندار یزد،  وی ادامه داد: هدف از ایجاد و استقرار میز خدمت رضایت حداکثری مردم استان، ارائه خدمات بهتر به آنها و تکریم مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌اهداف ایجاد میز خدمت باید برای جامعه و مردم از طریق رسانه ها تبیین شود و اجرای درست و تحقق این اهداف می‌تواند زمینه موثری برای ورود به اجرایی شدن هدف‌های دولت الکترونیک باشد.

 در این نشست مدل فرآیندی میز خدمت مورد بررسی، هم‌اندیشی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این طرح، ارباب رجوع با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی یا حضوری، درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز به مسوول میز خدمت ارایه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

سرخط اخبار استان‌ها