۱۶ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83623254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر امروز دوشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۶۲ بر ۵۸ مهمان مشهدی‌ خود آویژه صنعت پارسا را با شکست بدرقه کرد تا به صدرنشینی در این مسابقات ادامه دهد.

 در این مسابقه که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد شهرداری گرگان در کوارترهای اول و سوم با نتایج ۱۶ بر ۶ و ۱۹ بر ۱۶ از حریف جلو افتاد اما در کوارتر دوم ۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد ضمن اینکه ۲ تیم در کوارتر چهارم و پایانی به تساوی ۱۸ بر ۱۸ رسیدند.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری برای این مسابقه در ترکیب اولیه پری پتی، نوید رضایی فر، امیر صدیقی، ریان ریچاردز و امیرحسین آذری را قرار داد و در آن سوی میدان کورین داریوس هنری، عماد سلمانی، مهدی اسماعیلی، صالح فروتن و علی رضا مرتضوی، آغازگر بازی آویژه صنعت پارسا با هدایت سرجان ایوانویچ بودند.

شهرداری گرگان که در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه ۸۷ بر ۸۳ به پیروزی رسیده بود، پس از این برتری با کسب ۱۴ برد، ۲ باخت و مجموع ۳۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد.

شهرداری گرگان در هفته هفدهم لیگ برتر پنجشنبه این هفته در شهرکرد به مصاف تیم رعدپدافند هوایی این شهر می رود.

آویژه صنعت پارسا مشهد با قبول این شکست با ۱۰ پیروزی و ۶ باخت و مجموع ۲۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت در حال برگزاریست و تیم‌های اول تا هشتم جدول نهایی رده‌بندی مرحله مقدماتی به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha