۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83618743
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه ملایر: انتقام شهید سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

همدان_ ایرنا_ امام جمعه ملایر گفت: انتقام خون سردار حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس را با فتح قدس خواهیم گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه می‌کنیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: صهیونیست بداند با شهادت سردار سلیمانی زنگ زوال رژیم صهیونیستی زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا درآمده است.

وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و یارانش اظهار داشت: آمریکا از نظر حقوقی به حریم کشور عراق تعدی کرده است و این اقدام جنایتکارانه باید در سازمان‌های بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: سازمان‌های بین المللی از نظر حقوقی باید آمریکا و کاخ سفید را مورد محاکمه قرار دهند، در غیر اینصورت ملت‌های منطقه در همین منطقه آمریکا را محاکمه خواهند کرد.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه سردار سلیمانی خود جعفر طیار بود و نهال مقاومت را در بلاد اسلامی کاشت افزود: سردار سلیمانی علمدار کربلای ایران، عراق و سوریه بود و شهادتش شبیه شهادت قمر منیر بنی هاشم(ع) و علی اکبر(ع) بود.

وی به همزمانی شهادت سردار سلیمانی با ایام ولادت حضرت زینب(س) و ایام فاطمیه(س) اشاره و این همزمانی را نشان از قبولی مجاهدت‌های وی دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی یک عمر سردار مدافع حرم حضرت زینب(س) بود.

خطیب جمعه ملایر گفت: خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی خانه و کاشانه مستبدان و زیاده‌خواهان جهان به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به باد خواهد داد و از این پس روی امنیت را به خود نمی‌بینند.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: خون پاک و مطهر سردار سلیمانی بساط حاکمیت پلید آمریکا را در منطقه در هم می‌پیچد.

وی ادامه داد: از این پس شاهد مجاهدت‌های آتش به اختیار گسترده در جهان علیه آمریکا و استکبار خواهیم بود.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب گفت: این روح ولایی رهبر معظم انقلاب چه اکسیر اعظمی از حاج قاسم سلیمانی ساخته بود که وجودش رعشه بر اندام حاکمیت طاغوتی آمریکا، رژیم صهیونیستی انداخته بود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه قطره قطره خون سردار سلیمانی پیکر آنان را محو و نابود خواهد کرد گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، بلکه نماد یک تفکر، یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی مظلومان عالم بود.

وی عظمت و بزرگی سردار سلیمانی را در اطاعت آگاهانه، مخلصانه و مجاهدانه دایمی وی از ولایت دانست و افزود: آمریکا با این اقدام بزدلانه شبانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد.

خطیب جمعه ملایر تاکید کرد: آمریکا به زعم باطل خود در صدد بود پیروزمندانه از عراق خارج شود، اما شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی در اوج‌گیری جبهه مقاومت؛ اتحاد جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیست باید از این پس با کابوس انتقام سخت مقاومت اسلامی زندگی کنند انتقام خون وی یک مطالبه اسلامی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بنیانگذار هسته‌های مقاومت بین الملل اسلامی بود گفت: مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سلیمانی‌ها دارد.

حجت الاسلام برقراری گفت: سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام است و خون پاکش افق‌های جدیدی برای وحدت بیشتر در جهان خواهد شد.

امام جمعه ملایر همچنین از نمازگزاران خواست: در انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنند که دارای تفکر شهید سلیمانی هستند و با این انتخاب بار دیگر رسالت مهم خود را انجام دهند.

حجت الاسلام برقراری گفت: اگر می خواهیم راه سردار سلیمانی ادامه پیدا کند، باید افرادی با تفکر حاج قاسم سلیمانی به مجلس بفرستیم و تا اربعین وی همزمان با ۲۲ بهمن، برنامه های باشکوهی برگزار شود.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha