طرح‌های گردشگری و طبیعت گردی در جزیره هرمز اجرا می شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: به طور جدی به دنبال اجرای طرح های گردشگری و طبیعت گردی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در جزیره هرمز هستیم.

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی طرح‌های سرمایه گذاری در جزیره هرمز و لارک اظهار داشت: در نتیجه اقدام های صورت گرفته در جزیره هرمز در سالهای اخیر ، شاهد افزایش ورود گردشگران به این جزیره و تاثیرگذاری خوب این موضوع در اشتغال مردم هرمز بوده ایم و تحولات خوبی در این جزیره در حال رقم خوردن است.

وی افزود: مردم هرمز می‌توانند مشارکت بیشتری در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این جزیره داشته باشند که از جمله آن ایجاد بوم گردی ها جهت افزایش ماندگاری و حضور گردشگران در جزیره هرمز است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های لازم در راستای ارتقای توانمندی مردم، پرداخت تسهیلات و توجه به فعالیت ها و اشتغال بومی و محلی از جمله صنایع دستی و محصولات خوراکی این جزیره مورد توجه قرار دارد..

همتی بیان داشت: مجموعه مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی نیز در حال ایجاد زیرساخت ها و تاسیسات مناسب در این جزیره از جمله جاده رینگ دور جزیره و امکانات مناسب برای گردشگران و مردم هستند.

وی تاکید کرد: از سرمایه‌گذاری به‌ خصوص در جزایر هرمزگان به ویژه در زمینه گردشگری حمایت و استقبال می‌کنیم.

راه اندازی کمپ های اسکان و اقامت گردشگران در جزیره لارک در دستور کار باشد

استاندار هرمزگان در این نشست با اشاره به برنامه های در دست انجام به منظور ساماندهی نوار ساحلی جزیره لارک، گفت: امکانات مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری و مراکز اقامتگاهی و خدماتی و رفاهی برای گردشگران در سواحل جزیره لارک ایجاد می شود.

همتی ابراز داشت: ایجاد زیرساخت ها و امکانات مناسب و زیبا در راستای توسعه گردشگری در جزیره لارک بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: جزیره لارک از سواحل زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد که جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران است.

استاندار هرمزگان افزود: تمام تلاش ما باید در این راستا باشد که بخش زیادی از امکانات مورد نیاز تا پایان سال جاری آماده و برای تعطیلات نوروز سال آینده مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

همتی خاطرنشان کرد: راه اندازی کمپ های اسکان و اقامت گردشگران در ساحل از جمله برنامه‌های مهم برای جزیره لارک است و همچنین نسبت به تامین نور مناسب در ساحل این جزیره اقدام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha