۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83617231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از ظرفیت کارخانجات منجر به رشد ورزش کارگری می‌شود

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و نهادهای مختلف و نیز کارخانجات و واحدهای تولیدی منجر به رشد و پیشرفت ورزش کارگری می‌شود.

به گزارش ایرنا حمید غفاری روز چهارشنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه هیات ورزش کارگری خوزستان که در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در اهواز برگزار شد بیان کرد: یکی از اولویت های ما در ورزش کارگری راه اندازی و فعالیت انجمن ها و هیات های شهرستانی بود و در این راستا روسای ۲۵ انجمن را انتخاب کردیم.

وی افزود: پارسال ۲۷ تیم آقایان و ۱۵ تیم بانوان به مسابقات بین‌المللی و قهرمانی کشور اعزام کردیم که حاصل آن ۲۳ نشان طلا، ۱۶ نقره و ۲۳ برنز بود؛ همچنین میزبان چهار رویداد کشوری در رشته های شطرنج، کشتی فرنگی، پتانک آقایان و بانوان بودیم.

غفاری گفت: اعزام همزمان پنج تیم بانوان به المپیاد کارگری کشور و برگزاری بیش از یکصد رویداد ورزشی در سطح استان از دیگر برنامه های این هیات در پارسال بود. اعزام تیم های فوتسال و تنیس روی میز به مسابقات جهانی فرانسه و کسب یک نشان طلا توسط جمال فتاحی و نایب قهرمانی تیم فوتسال فولاد خوزستان از دیگر عملکرد هیات ورزش کارگری خوزستان است.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ حدود ۱۳ میلیارد ریال به عنوان کمک مالی از شرکت‌های خوزستان دریافت کردیم و بیش از ۹۰ درصد فعالیت های این هیات توسط حمایت‌ مالی شرکت‌ها صورت گرفته و امیدواریم این گونه حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان افزود:امسال تاکنون نیز ۱۸ تیم به مسابقات کشوری اعزام کردیم و هم اکنون نیز میزبان مسابقات شطرنج آقایان و بانوان کشور در اهواز هستیم. همچنین چندی پیش تیم پتانک کارگری خوزستان را به مسابقات اسپانیا اعزام کردیم که حاصل آن کسب یک نشان طلا بود.

وی به کسب رتبه دوم خوزستان در بین هیات های ورزش کارگری سراسر کشور اشاره کرد و گفت: کسب این مقام با کمک روسای انجمن‌ ها و هیات های کارگری شهرستان ‌ها و سایر شرکت‌ ها و کارخانجات خوزستان میسر شد. همچنین افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستان در کسب این مقام نقش پر رنگی داشت.

غفاری با اشاره به توسعه ورزش کارگری در جامعه زنان بیان کرد:در کنار توجه به ورزش کارگری در بخش مردان،‌ توجه به ورزش کارگری زنان نیز در دستور کار هیات خوزستان قرار دارد و همه ساله برنامه و مسابقات ورزشی خوبی در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا فدراسیون ورزش کارگری در آبان ۱۳۹۱ تاسیس شد و در فهرست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و در مهر همان سال به عضویت موقت کنفدراسیون بین المللی ورزش کارگری درآمد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha