تقویت شبکه برق نیاز اساسی شهرک‌های صنعتی همدان است

همدان- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با تاکید بر توسعه شهرک‌های و نواحی صنعتی این استان گفت: تقویت و توسعه ظرفیت شبکه برق مهمترین نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان است.

علی اصغر زبردست روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: شهرکهای صنعتی استان با مشکلات و مسایلی مواجه هستند که گفتمان مشترک می تواند حلال و رافع آنها باشد.

وی تکمیل زیرساخت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مهمترین خواسته صنایع مستقر در این مراکز دانست و گفت: بی تردید تامین و تقویت زیرساخت ها در افزایش تولید و ظرفیت صنایع مستقر بسیار تاثیر دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان افزایش و تقویت برق شهرک‌ صنعتی بهاران را از نیازهای ضروری اعلام کرد و افزود: این شهرک برای توسعه یک و نیم مگاوات برق نیاز دارد.

زبردست گفت: شهرک مبل و منبت حاجی آباد نیز علاوه بر توسعه شبکه برق نیازمند ایجاد راه دسترسی مناسب و احداث پل زیرگذر است‌.

وی با اشاره به وجود صنایع بزرگی مانند بافتینه و یافتگان در مسیر این شهرک خاطرنشان کرد: پل زیرگذر می تواند در کاهش تصادف‌های این جاده و افزایش ایمنی آن بیفزاید.

به گفته زبردست دستگاه های اجرایی موظف به ایجاد رمپ های ورودی خروجی برای شهرک های صنعتی هستند و کوتاهی در اجرای این وظیفه، شهرک های صنعتی را به نقاط حادثه خیز تبدیل کرده است.

تعیین تکلیف منطقه صنعتی "چشمه قصابان" خواسته دیگر زبردست بود و گفت: الحاق این منطقه به شهرک صنعتی بهار و یا تفکیک به عنوان یک شهرک صنعتی مجزا مطالبه جدی دستکم ۲۰۰ واحد صنعتی مستقر در این منطقه است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تقاضای یاری و کمک به بخش تولید داشت و افزود: چهار نفر از نمایندگان عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی هستند اما حضور کمرنگی در این نشست دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha