۲۸۴ دانشجو در المپیاد غیرمتمرکز رقابت می‌کنند

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از شرکت ۲۸۴ دانشجوی این دانشگاه در بیست و پنجمین المپیاد غیرمتمرکز منطقه ای خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه پیام نور،  محمدهادی امین ناجی  اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه در ۱۰ رشته حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، زیست شناسی، زبان و ادبیات فارسی، الهیات (علوم قرآن و حدیث)، مهندسی عمران، شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، با داوطلبین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بیست و پنجمین المپیاد غیرمتمرکز منطقه ای رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این المپیاد در مناطق ۱۰گانه به صورت همزمان در ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ به صورت تشریحی برگزار می شود، افزود: در این آزمون فقط دروس امتحانی مشخص شده است و منبع و ماخذ تعریف شده ای ندارد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور تکمیل فرم تعهدنامه شرکت در آزمون المپیاد توسط داوطلبان (نفرات اصلی) را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: هزینه شرکت داوطلبان درآزمون توسط دانشگاه پرداخت می شود و از این جهت داوطلبانی که اعلام آمادگی می کنند و در آزمون حضور ندارند، باید این هزینه را به حساب دانشگاه عودت دهند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور همچنین گفت: انتخاب و گزینش دانشجویان داوطلب از این دانشگاه برای شرکت در المپیاد غیر متمرکز منطقه ای بر اساس بالاترین معدل در رشته و منطقه است و این داوطلبان به گونه ای انتخاب شده اند که در نیمه دوم ۹۸-۹۹ دانشجو باشند و تا قبل از ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ دانش آموخته می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha