رزمی‌کاران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری چهار مدال کسب کردند

زاهدان- ایرنا- رزمی‌کاران شهرستان چابهار که به نمایندگی از هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان در رقابت‌های رزمی‌کارگران کشور در نیشابور شرکت کردند موفق به کسب چهار مدال انفرادی و کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها را شدند.

رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های ورزش‌های رزمی قهرمانی کارگران کشور با حضور ۱۰۸ ورزشکار به میزبانی هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی در مجموعه ورزشی انقلاب نیشابور برگزار شد.
سید مهدی امیرجهانشاهی افزود: این رقابت‌ها در استایل‌های فول کنتاکت، لایت کنتاکت، موی تای، هنرهای فردی یا همان نانچیکو، دفاع شخصی و جوجیتسو با حضور ورزشکارانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، مازندران، کرمان، کرج، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و مرکزی برگزار شد.
وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم منتخب شهرستان چابهار با ۶ ورزشکار به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان شرکت کرد که در پایان محمود ریگی در استایل لایت کنتاکت وزن ۸۵+ و علی اصغر پدرام در استایل موی تای وزن ۹۰+ موفق به کسب مدال نقره شدند.
رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان افزود: امیر آژ در استایل موی تای وزن ۶۳_ و امید افروزه در استایل موی تای وزن  ۹۰_ مدال برنز این دوره ازرقابت‌ها را کسب کردند.
وی همچنین اظهار داشت: کاپ اخلاق دومین دوره رقابت‌های ورزش‌های رزمی قهرمانی کارگران کشور به سیستان و بلوچستان اهدا شد.
امیرجهانشاهی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها در اردوی تیم ملی که بهمن در تهران برگزار می شود راه یافتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha