۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۰:۱۶
کد خبرنگار: 1195
کد خبر: 83600278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعفای چهارمین مقام پنتاگون در یک هفته

۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۰:۱۶
کد خبر: 83600278
استعفای چهارمین مقام پنتاگون در یک هفته

تهران- ایرنا- یک مقام اطلاعاتی پنتاگون در ادامه زنجیره استعفاهای مقام های این نهاد آمریکایی اعلام کرد که از مقام خود کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش تارنمای خبری هیل، «اوریا اورلاند» سخنگوی پنتاگون چهارشنبه‌شب تایید کرد که «کری بینگن» معاون ارشد دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور اطلاعاتی از مقام خود استعفا داده و ماه آینده از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

بینگن که نفر دوم مقام‌های اطلاعاتی پنتاگون است، در حالی استعفا می‌دهد که در یک هفته گذشته سه مقام دیگر وزارت دفاع آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند.

در چند روز گذشته، «راندال شریور» مسئول سیاست‌گذاری آسیا، «جیمی استوارت» مسئول آمادگی منابع انسانی و «استیون واکر» مدیر آژانس تحقیقات پیشرفته در وزارت دفاع آمریکا استعفا کردند.

پنتاگون با انبوهی از سمت‌های خالی از جمله ۲۱ پست معاون دستیار وزیر دفاع روبرو است که برخی از آن‌ها در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند و منتظر تایید فرد نهایی و مقام دائمی هستند.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در حالی این استعفاها در پنتاگون را عادی دانست، که خود پس از شش ماه خالی بودن پست وزارت دفاع در نهایت به این سمت منصوب شد.

جیمز متیس وزیر دفاع پیشین آمریکا در پی تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه استعفا کرد و پست وزارت دفاع تا شش ماه پس از کناره‌گیری او خالی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha