۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 83599316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت حوزه و دانشگاه تقویت شود

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبر: 83599316
مشارکت حوزه و دانشگاه تقویت شود

خرم‎آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: زمینه حضور و مشارکت طلاب و دانشجویان درکنار هم فراهم شود که به همین منظور دبیرخانه کمیته وحدت حوزه و دانشگاه در پلدختر تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت وحدت بین حوزه و دانشگاه در شهرستان پلدختر اظهار داشت: با تشکیل این دبیرخانه زمینه استقلال جلسات در موضوعات مختلف ایجاد می شود و این فرصت مناسبی برای مطرح کردن نظرات  و رفع مشکلات است.

امام جمعه پلدختر گفت: ۲ قشر طلبه و دانشجو در گام نخست انقلاب تاثیر گذاری مثبتی در عرصه های مختلف داشتند که این رویه می تواند در گام دوم با وحدت و گسترش بیشتری در راه تقویت زمینه های علمی و توسعه جوانب مختلف انقلاب تاثیر بیشتری داشته باشد.

 وی با بیان اینکه برای نخستین بار جلسه وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان پلدختر برگزار شد افزود: این امر می‌تواند نقشه راه برای برون رفت مشکلات و سختی های شهرستان و مردم آسیب دیده از سیل باشد.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: پژوهش‌های حوزه و دانشگاه باید به صورت کاربردی در اصلاح ساختاری مدیریت شهرستان و برای رفع بن‌بست های شهری به کار گرفته شود.

وی یادآورشد: تداوم جلسات حوزه و دانشگاه می‌تواند ریشه وحدت را قوی‌تر و در جهت ترویج و نشر علوم حوزوی و دانشگاهی موثر باشد.

امام جمعه پلدختر گفت: دانشگاه و حوزه در همه مسایل شهرستان به ویژه در بحث پسا سیل و همچنین مسایل مرتبط با انتخابات و آسیب شناسی آن ورود جدی پیداکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha