۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83593704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرایی شدن بیانیه گام دوم نیازمند بکارگیری ظرفیت نخبگان است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اجرایی شدن بیانیه گام دوم نیازمند بکارگیری ظرفیت نخبگان و فعالان فرهنگی با ارائه روش‌های علمی است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در نشست نخبگان و فعالان فرهنگی قرآنی استان بوشهر افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه‌ راه توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است و نخبگان و فعالان فرهنگی باید اهتمام ویژه در اجرا آن داشته باشند.

وی بیان کرد: در موضوع گام دوم انقلاب اسلامی موانع و چالش هایی که می تواند سر راه باشد باید با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه، شبکه تبلیغ، نخبگان تبلیغی، مراکز قرآنی و اقشار فعال فرهنگی برطرف شود.

سروستانی تصریح کرد: بیانیه گام دوم یکی از راهبردهای بسیار مهم است که رهبر فرزانه در پایان چهل سالگی انقلاب اسلامی تبیین کرد و همه اقشار جامعه نسبت به اجرایی کردن بیانیه ارزشمند تلاش خود را باید انجام دهند.

وی گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تک تک ما وظیفه داریم با عزم راسخ در این راستا قدم برداریم و بدون شک در طول مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با مشکلاتی روبرو هستیم که باید برای رفع آن همگان احساس تکلیف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اقشار فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف و همینطور نخبگان علمی باید در این زمینه پیش قدم باشند و بتوانند بر اساس خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری و مطالباتی که ایشان داشتند با روش‌های علمی زمینه عملی سازی بیانیه گام دوم را فراهم کند.

وی تاکید کرد: امید است دلسوزان نظام بتوانند با تبعیت از مقام معظم رهبری به ویژه در هفت محوری که رهبر معظم انقلاب در بیانیه ترسیم فرمودند نقش خود را ایفا کنند زیرا چنانچه بیانیه گام دوم به خوبی در جامعه تبیین شود  اقشار مختلف جامعه از آن حمایت خواهند کرد.

سروستانی افزود: بنابراین دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا چالش‌ها و موانعی برای انقلاب ایجاد کنند ولی با حضور به موقع می‌توانیم به خوبی از این بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم و به قله بسیار مهمی که همان اهتزار پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان است برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha