تعامل تامین اجتماعی با شرکاء و کارفرمایان منجر به توسعه سازمانی می‌شود

تهران- ایرنا- معاون امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی گفت: تعامل و گفت وگو با شرکاء اجتماعی به ویژه کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی منجر به توسعه سازمانی می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه سازمان تامین اجتماعی، شایسته شریعتمداری در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات مختص کارفرمایان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین اداره کل کارفرمایان باید با بسط تعامل و گفت وگو با شرکاء اجتماعی در روابط سه‌جانبه‌گرایی جهت برقراری ارتباط موثر اقدام کند.

وی افزود: همچنین اطلاعات جامع حوزه کارفرما باید در اختیار مخاطبین سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و با شناسایی و طبقه بندی چالش ها به منظور رفع و همچنین بهبود خدمات اقدام شود.

شریعتمداری با بیان این که نزدیک به ۲۰۰ جلسه با مراکز صنعتی و کارفرمایی برگزار شده است؛ ادامه داد: حوزه کارفرمایی سازمان تامین اجتماعی با انجام برخی از اقدامات نظیر پرداخت الکترونیکی حق بیمه، تقسیط بدهی کارفرمایان و تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها در جهت بهبود خدمات گام برداشته است.

به گفته وی به منظور بهبود خدمات بهینه و موثر برای جمعیت تحت پوشش؛ همراهی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی نیز در قالب گفت وگو باید مورد توجه واقع شود.

یاسر حنیفی معاون امور تولید مرکز ملی فرش ایران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به استقبال گسترده از جلسات آموزشی حوزه کارفرمایی عنوان کرد: نگاه حمایت گرانه به بیمه قالیبافان همواره از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: میزان اشتغال در زمینه قالیبافی و جنبه های اقتصادی،  صادراتی،  هنری و فرهنگی که در صنعت فرش دستباف مطرح است، نیز همواره از دغدغه های این گروه به شمار می رود؛ که سازمان تامین اجتماعی در خصوص این مهم نیز اقدامات موثری داشته است.

به عقیده حنیفی نگاه حمایتی سازمان تامین اجتماعی به قالیبافان همچنین کمک موثری برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =