استاندار : نظارت بر تکریم ارباب رجوع و انضباط اداری در چهارمحال و بختیاری تشدید شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی را روز شنبه به صورت سرزده برای بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع و نظم و انضباط اداری به دستگاه‌های اجرایی این استان اعزام کرد تا نظارت بر تکریم ارباب رجوع و انضباط اداری در چهارمحال و بختیاری تشدید شود.

اقبال عباسی روز شنبه در نشستی به همین منظور با معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی استانداری، اظهار داشت: در این سرکشی‌ها باید وضعیت میز خدمت مستقر در ادارات، چگونگی تکریم ارباب رجوع، نظم و انضباط اداری، حضور به موقع مدیرکل در اداره و بررسی آخرین وضعیت اموال و املاک دستگاه مربوطه بررسی شود.

وی ادامه داد: از نتیجه این سرکشی گزارشی تهیه شود که هم در اختیار مدیرکل آن دستگاه قرار داده شود و هم برای اتخاد تصمیم‌های لازم در اختیار استاندار قرار داده می‎شود.

عباسی، بازرسی از ادارات و بررسی کاستی‎ها، نقاط ضعف و قوت هریک از دستگاه‌های اجرایی را راهکار موثری در خدمات‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: در این بازرسی‌ها مشکلات را می‎توان از نزدیک مشاهده کرد و برای رفع آن اقدام به موقع و موثری انجام داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های دو نفره معاونان، مشاوران و مدیران ستادی، ۱۰ دستگاه اجرایی را در ابتدای وقت اداری و ۱۰ دستگاه را در آخر وقت اداری به صورت سرزده سرکشی و گزارشی از آخرین وضعیت این ادارات تهیه کنند.

به گزارش ایرنا، تکریم ارباب رجوع از مهمترین مصادیق حقوق شهروندی است که در دولت دوازدهم با جدیت پیگیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =