۳۱ نفر از عوامل تحریک اعتراض های خیابانی هرمزگان درفضای مجازی دستگیرشدند

بندرعباس- ایرنا- ۳۱ نفر از لیدرها و محرکان اصلی اعتراض های خیابانی هرمزگان که در فضای مجازی اقدام به تحریک وتشویش اذهان عمومی وهدایت معترضان می کردند ، توسط ماموران پلیس امنیت و فتا هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: درپی اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، افرادی فرصت طلب درشبکه های اجتماعی با انتشار مطالب و فراخوان های گسترده جهت تحریک مردم برای اعتراضات خیابانی، ایجاد ناامنی، شرارت، اغتشاش ،خرابکاری ، تخریب و سرقت اموال عمومی و خصوصی درسطح جامعه اقدام می کردند که پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرارگرفت.

سردار غلامرضا جعفری روز شنبه درتشریح این خبر افزود: با گسترش اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از توان وظرفیت های موجود بلافاصله نسبت به شناسایی محرکان اصلی اغتشاشات اقدام و در کمترین زمان ممکن با هماهنگی مقام قضایی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی تعداد ۳۱ نفر در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: با وجود تحرکات این افراد در فضای مجازی خوشبختانه در استان شاهد هیچ گونه اغتشاش و مشکل امنیتی نبوده ایم.
وی یادآورشد: برخی با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان داخلی و خارجی دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود. 
سردار جعفری با تاکید بر اینکه پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوبگر و اشرار برخورد می کند، تصریح کرد: حساب مردم انقلابی از اغتشاشگران و معاندان جداست و نیروی انتظامی قاطعانه در برابر هرگونه ناامنی در سطح جامعه در کنار مردم می ایستد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha