قدردانی مسئولان ورزش یزد از دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال‌ساحلی ایران

یزد- ایرنا- حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران روز شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از مسوولان محلی در این شهر تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: آقای بهزادپور به عنوان یک ورزشکار موفق الگویی بسیار  مناسب برای جوانان استان به خصوص شهرستان مهریز است که برای جذب جوانان این منطقه به رشته فوتبال‌ساحلی تلاش کند تا بتواند بازیکنانی همچون خود  برای آینده تربیت کند.

مسعود شریعتی افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های این سنگربان تیم‌ملی کشورمان است، ما هم تلاش‌های زیادی در این راستا انجام داده ایم، امیدواریم به سرانجام برسد و حمایت و همراهی همه جانبه خواهیم کرد تا این امر تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع جانانه این دروازه‌بان یزدی در حفظ سنگر و دروازه تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشور عزیزمان در مقابل تیم‌های مدعی جهان، مایه فخر و مباهات ملی و شادی مردم ایران شد.

این مسئول بیان داشت: حراست از این عنوان قهرمانی و ارتقاء آن به مدارج بالاتر بسی سخت‌ و دشوارتر است اما با برنامه‌ریزی و ایمان و توکل به خدا قابل دستیابی  است، امیدوارم همچنان شاهد افتخارآفرینی ملی پوشان یزدی فوتبال ساحلی در میدان های مختلف ورزشی کشور، منطقه و جهان باشیم.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از افتخارآفرینی بهزادپور تجلیل شد.

 بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی  ایران، عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم‌ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی حضور داشته است.

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

ساحلی ‌بازان ایران با شکست اسپانیا برای سومین بار قهرمان جام بین‌ قاره‌ای شدند و توانستند در کنار برزیل و روسیه به پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شوند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف تیم‌ملی اسپانیا رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر سه از سد حریف خود گذشت و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

این سومین قهرمانی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای بود که در کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha