۱ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1488
کد خبر: 83564652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان از طرح های زیرساختی عمرانی و ورزشی لاهیجان بازدید کرد

لاهیجان-ایرنا- ارسلان زارع بعد از ظهر امروز( جمعه ) به همراه فرماندار لاهیجان و هیات همراه از روند اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان گیل واقع در کنارگذر لاهیجان و سالن ورزشی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

طرح تقاطع غیر همسطح میدان گیلان  تیرماه  امسال به پیمانکار جدید واگذار  شد و  تاکنون 25درصد پیشرفت برخوردار است .

 طول پل بزرگ آن 452 متر و عرض  این پل بیش از 23 متر است  و تا زمان حاضر بخش شمال شرقی آن  در محور لنگرود به سمت رشت  و دور برگردان شرقی سمت لنگرود احداث شده است.

سالن ورزشی تختی لاهیجان نیز از دیگر پروژه های بزرگ لاهیجان در کمربندی این  شهر بود که مورد بازدید استاندار قرار گرفت ، این طرح  در سه طبقه ساخته شده است و تکمیل آن از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گیلان محسوب می شود و برای  این طرح  50 میلیارد ریال از سفر ریاست جمهوری به گیلان مصوبه شد که  40 میلیارد ریال آن تاکنون تحقق یافته است.

پس از  بازدید استاندار از این دو طرح عمرانی بزرگ در شهرستان لاهیجان و آشنا شدن با روند پیشرفت آن در جلسه در فرمانداری لاهیجان شرکت کرد.

این مجتمع یکی از طرح های بزرگ فرهنگی شهرستان است  که از سال 93 با درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و در مرحله اسکلت از اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل گرفته شد که دو فاز اول سالن و فضاهای جانبی و فاز دوم سالن های تخصصی موسیقی ، تئاتر ، سینمای جوان و گالری ها تقسیم شده است.

این مجتمع در حال حاضر 80درصد پیشرفت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha