۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 83560098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یک واحد دانشگاهی شیراز در اثر ناآرامی‌ها تخریب شد

شیراز- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد: ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فارس در ناآرامی‌های ۲۶ آبان شیراز در آتش سوخت و به‌ طور کامل تخریب شد.

مظاهر بابایی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا ابراز داشت: ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در ابتدای بلوار عدالت شیراز در آتش سوخت و همه تجهیزات و امکانات داخلی آن نیز به‌ طور کامل از بین رفته و اسکلتی از آن برجا مانده است.

وی میزان آسیب‌ها به این ساختمان را ۸۰میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: این ساختمان افزون بر اینکه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی محسوب می‌شد، مرکز نوآوری و شکوفایی نیز بود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه هر ترم ۲هزار نفر در این مجموعه خدمات دریافت می‌کردند، گفت: خدمات دانشگاهی و آموزش‌های مهارتی در این مجموعه ارائه می‌شده است و در حال حاضر با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی برای فضا و امکانات صورت نگرفته است؛ اما در اولویت قرار دارد.

مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) فارس سوم اردیبهشت‌ ۹۸ با هدف کمک به توسعه  کسب و کار و فناوری در استان فارس و شهر شیراز، راه اندازی شد. 

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد. 
علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.
همچنین دولت با توجه به دغدغههایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تمام پولی را که از این مسیر به دست میآید در قالب یارانهای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.
دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها