۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 83558397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت تیم‌های بازرسی اصناف در اصفهان تشدید می‌شود

اصفهان- ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از تشدید نظارت تیم‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و برخورد با متخلفان در این استان خبر داد.

جواد محمدی فشارکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگونه افزایش قیمت در فروش کالا و خدمات به بهانه افزایش بهای بنزین هیچ توجیه قانونی ندارد و با هر گونه گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی خارج از چارچوب قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های نظارتی خود را در روند کنترلی قیمت‌ها به‌کار خواهیم گرفت تصریح کرد: دلیلی برای گرانی کالاها و خدمات وجود ندارد و با هر گونه تخلفی به قید فوریت برخورد خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار داشت: ۳۲۹ بازرس ثابت و افتخاری این مدیریت از ۲ روز گذشته در آماده باش کامل قرار دارند.

وی بیان کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

محمدی فشارکی با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات خاطرنشان کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های  مردمی این مدیرت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی مساله، اقدام لازم انجام شود.

وی ادامه داد:ظرفیت و گنجایش افزایش قیمت و گرانی کالاها و خدمات در بازار وجود ندارد و متصدیان واحدها و فروشندگان هم رعایت حال مردم و خریداران را می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۲۹ بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
نزدیک ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha